Feeders international

I "ottan" for jag och Teresa söderut till Eriks nya lägenhet i Kärrtorp och hängde på balkongen nio våningar upp! Det var den andra nya ettan jag sett denna helg. Uppenbarligen mycket inspektioner nu för tiden! Flyttsäsong för rastlösa fåglar.
Vi återsågs senare på eftermiddagen i Elins nya etta på Kungsholmen för ett knytis av tionde graden.
Bländad av först min hunger sedan min dästhet bidde det inga bilder. MEN:

pajer
sallader med ostar, bönor, pasta, gott gott
tzatziki
hoummos
kyckling
lax
skinka
korv
ost
bröd
kex
frukt

kladdkaka
äppelpaj
blåbärspaj
kanelbullar

ja ni hajjar grejen. 17 pers på knytis, det tenderar att bli fullt i köket, soffan och magen. Underbart intiativ en däven söndag!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Lovely!!

2009-08-17 @ 11:10:25
URL: http://mysanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0