Love is in the air

Diamant-duellen

Herregud vilken töntig rubrik Aftonbladet slagit till med. Jag gillar inte såna där amerikanskafilmringar.

Jag tycker Jonas ser ut som en tråkmåns, jag tycker Daniel ser bättre ut men han är läskigt lik Victoria.
Madde är snyggast, Victoria är vackrast.
Jag tycker kungahuset är något bra för Sverige, kan vi få bättre ambassadörer än dessa ovan? Victoria är respekterad och omtyckt i hela världen, hon går hem i alla lägen i alla lägrer. Hon är proffsig och tuff men samtidigt imponerande vacker och godhjärtad.
Madde är modern och avslappnad till hela prinsessrollen, hon är väl förmodligen den som ha minst tryck på sina axlar också. Förutom från skvallerpress världen runt.
CP (hihi) kör sitt race, han verkar följa sina intressen och göra det han vill, rejsa, designa, fota osv. Kungen och Silvia orkar man inte helt kommentera.

Kul för Sverige med publicitet och även om det är kostnader för landet är det också häftigt att få sätta Sverige på kartan, visa fram hur vi gör på ett bröllop, den svenska maten, svensk musik och dans och svenska traditioner.

Jag tror inte på ett dubbelbröllop eftersom Victoria är kronprinsessa men kanske för att blidka folket som gnällt så mkt över kostnaderna.

Jag har ju faktiskt själv deltagit i en prisutdelning med Victoria, hon delade ut diplom, jag delade ut blommor. Hon var proffsig och glad, jag kände mig liten och inte fullt så elegant bredvid henne men jag var glad ändå. Hon var trevlig och snäll och pratade med oss alla som var delaktiga. Det var på Skolornas fredspris på Fryshuset när jag praktiserade med föreläsaren och vår föredetta kamratstödjare Patrik Pelosio och han jobbade tillsammans med Emmerich Roth, överlevande jude från andra världskriget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0