Friday night @ home

Har druckit vin, ätit tryffel och marsipanägg, läst bok, sett Madagaskar Jul, rekommenderas, går på femman imorrn 17.55, målat naglarna röda, ätit biff o bea (svennefredag) kollat Idol, blev förvånad men nöjd. Jag har trott hela tiden att Erik tar hem det för han är som klippt och skuren för konceptet, den dåliga vinnarlåten osv, men Calle är min favvo. Jag kommer köpa hans skivor och älska hans polisonger alla dagar. Vi kollade på Skavlan, DOlph äger, Shakira var het och smart. Kent myser, Rocker fiser, jag ska läsa ut boken. Sen ska ni få recension om denna underbara spanska berättelse. Älska Spanien. Nu ska jag recensera den jag tidigare läste. Imorrn blir det julfest med jobbet, slutar ofta med spyor, skador och skratt. Jag älskar mina kollegor iaf. Men först imorrn, Sonia på webshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0