1 år!

Lilla lilla Alicia som en gång bara var ett knytte i min famn har nu rest sig på sina små ben, sträckt på den lilla kroppen, öppnat sina stora blå och blivit 1 år! Helt otroligt!


Första gången vi ses, skriket är bara 1 dag gammal, fina mamman sitter i en fåtölj men de bilderna vill hon nog inte att jag lägger ut. Roliga pappan ligger i sängen och läser information om förälderskap.

Och sen nu, plötsligt, har vi kalas för hon fyller 1! Vad hände med tiden?


Ni förstår nog hur god.

Morsan hugger in på tårtan

Alicia är ute och vandrar

Tårta kanske? Ja tack, det är ju min första födelsedag!
Det blev oxå en moster för ett år sen!

Stolt 1årspappa! (Här har han lånat sin guddotter en stund)

Presenter!

Den gamla fadern har tillfällig reumatism, Joline undrar vad det är frågan om.

Gladis hos sin moster

Labanstolen var en present från oss. Joline tuggar förnöjt på de stora fina tärningarna.

Den bästa presenten av alla! En supercool cykel som genast måste prövas.

Bland paketen fanns oxå ett häftigt litet kök, två stora bilar, massa fina böcker, hemstickad kofta och såklart massa roliga leksaker. Födelsedagsbarnet var mer än nöjd. Sedan hoppade hon i plurret med bästisten Joline och de ville aldrig gå upp ur poolen när deras pappor badade. Jag kan tänka mig att de båda sov som stockar sen på kvällen. Kalaset gästades oxå av en söt pytteliten nykomling, Alinah, bara en vecka gammal.

Jag vet att Alicia hade jättekul på sitt första kalas och jag hoppas hon får en superbra dag idag också när hon faktiskt fyller år!

Jag minns när jag såg på mobilen för ett år sen och såg att både Alex och Sofie hade ringt. Jag ringt stressat upp och båda mobilerna var avstängda, jag ringde Jennie och vi bara grätskrek i luren. Hon berättade att lilla Alicia kommit och att alla verkade må bra. Jag grinade som en gris såklart och ringde nyblivna mormor och morfar och sen dess har vi alla haft en ny roll i livet.

Lov u lillstumpan, ser fram emot alla år som kommer, dagis och skola, cyklar och mopeder, gymnastik och fotboll, sång och dans, kompisar och pojkar, revolt och kärlek.

Kommentarer
Postat av: Malla

Vilka härliga bilder Jojo.

Helt galet att det redan gått ett år, fattar det inte... Hon är ju så söt vår älskade lilla pluttfis.

KRAM

2009-07-08 @ 10:10:43
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: jojo

ja fattar itne heller! men det är bra kul, ha en bra dag!

2009-07-08 @ 10:34:03
Postat av: sofie

Men underbara du. tack för att jag grinr nu

2009-07-08 @ 13:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0