Gemensamma minnen

Vi kör den från Facebook här med, ge er till känna nu.

Skriv ett minne som du och jag delar, eller ett minne du har av mig. Det kan vara bra eller dåligt, gammalt eller nytt.
Be sedan om samma sak på er egen blogg, ni blir förvånade över vad folk minns.

 Veira Hasselsten at 9:38am July 9 Jag har inte så mkt minnen ;) men kul grej... Hmmm.. Minns att jag tänkte första ggn jag hälsade på dig att du verkade så go och glad! :) KRAM
Magdalena Pettersen at 9:41am July 9 bensindoften blandat med donna parfymen.....och alla turer till statoil för att försöka köpa 3,5 och carlslunds kiosken där vi fick köpa ett litet prince utan att visa leg.... 
 Jonas Hjärpe at 9:45am July 9 HA HA När vi hittade på att vi hade barn på fyllan på McDonalds och fick en publik som hoppades att allt skulle gå bra  
 Mysan Brändholm at 10:00am July 9 Jag kommer inte på något särskilt tillfälle men jag gillar att vi delar ett bokintresse och att du är en fin och genuin pingla som passar väldigt bra i blommigt! :) 
 Carolina Forsell at 10:15am July 9 Våra DH-kvällar, vecka efter vecka. Det är det bästaste som finns. Men nu är det lång tid kvar... 
 Kerstin Isling at 10:51am July 9 Personalfesten man aldrig glömmer. Du slog dig ner och pratade med mig på vägen hem från Vaxholm och du gjorde ett oerhört positivt intryck. Jag blev glad av att prata med dig.
 Malin Eriksson at 12:17pm July 9 jag minns din, bebis fisar hemma i dina o pollys föräldrars villa i fresta som fick mig att springa och kräkas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0