Bokrecension

Penetrering

Unni Drougge "Penetrering"

Inget för den veka eller äckelmagade. Vilken jäkla bok! Den handlar om Maximilian Frisk, en provocerande konstnär som med sitt senaste konstverk delar världen i två läger. Jag vill inte avslöja vad det är han gör men ibland vill man nästan kräkas när man läser den. Samtidigt är Frisk/Drougge så jäkla intelligent och har rätt i typ vartenda ord på vägen dit hon leder slutsatsen. En psychobok men så klockren. Och tunn, behövs inte några luntor i skinnband för att sätta ett avtryck.
Ja fy fan hörni. Unni har alltid varit så jäkla grym. Läs allt. De bästa är enligt mig, Andra sidan Alex och Jag jag jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0