Apropå förortsshopping

Sollentuna centrum har ju som bekant gjort en riktig uppryckning, nästa torsdag öppnar de sista nya butikerna. Jag har inte själv vart där ännu men det ryktas att det är riktigt bra. När jag kollar in deras hemsida är butiksnamnen lovand, Village, en superbra irnednignsbutik, Cozy, oxå härlig inredningsbutik som tidigare låg i Stinsen, Accessorize, Benetton, Massa Esprit, de vanliga bra kedjorna, massa spännande nya butiksnamn jag inte känner till. De har lagt energi på att vara designorienterat och ska väl hålla en lite högre standard än konkurrerande centrum. Det gick som bekant inte så bra i Vällingby men jag hoppas det går bättre i Sollentuna. Jag är i alla fall väldigt nyfiken och kommer garanterat åka dit nästa helg när de nya butikerna har öppnat.

Logo

Kommentarer
Postat av: Sofie

trode det stog apropå förstoppning =)

sollis är bäst!

2009-11-13 @ 09:35:02
Postat av: jojo

man kanske kan få förstoppning av att springa rutn där en hel dag?!

2009-11-13 @ 12:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0