Filmvarning

Tre filmer jag inte tittat färdigt på för att de helt enkelt inte varit några höjdare värda att slösa sin tid på.


Public enemies

Ja det är Johnny Depp, det är  bankrånare, 40-tals gangsters, fina klänningar och baserat på en sann historia. men det är också segt, mörkt, jag ser inte vem som är vem. Och inte speciellt spännande tyvärr.


Twilight New Moon, jag gillade inte direkt den första delen, men den hade iaf lite häftiga händelser, roliga incidenter, coola scener. Men det här. Det är Dawsons creek i vampyrversion. Det är segt, det är töntig amerikansk tonårskärlek. Enda anledning att man kollar är ju för att få se lite mer av vampyrJames Dean, allts¨å mannen ovan, men det fick man knappt se. Inte så kort som jag kollade i alla fall.


Jennifers body, en skräckkomedi av Diablo Cody som gjorde braiga Juno. Men den här kan man tro är regisserad av en man, den börjar, och fortsätter med full fokus på Megan Foxs kropp och läppar, den e inte roligt läskig, häftigt läskig eller läskigt läskig. Den e trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0