Härligt svenskt nyhetsmail från Ticnet

 
 
AKTUELLT FRÅN UNITED STAGE ARTIST
 

 

KENT - Sveriges största rockband på turné

Kent är högaktuella med nysläppta, kritikerrosade albumet "RÖD".

Till våren beger sig Kent ut på en turné i Sverige, Finland, Danmark och Norge. Totalt 14 spelningar är bokade med start i Stockholm den 25 februari och avslutning i Örebro den 30 mars.

Boka härlink_arrow Läs merlink_arrow

 
 

THÅSTRÖM - på vinterturné

Thåströms nya samlingsplatta, "BE-BOP-A-LULA HELA JÄVLA DAN!", släpps den 25 november.

Turnépremiär i Haugesund den 28 januari och i Sverige på Lisebergshallen i Göteborg den 4 februari.

Boka härlink_arrow Läs merlink_arrow
 

 
 

LARS WINNERBÄCK - mitt i höstturnén

Lars Winnerbäck är aktuell med nya albumet "Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen".

Lars Winnerbäck har hunnit till mitten av sin välbesökta höstturné. Turnén avslutas på Hovet i Stockholm den 14 december.

Boka härlink_arrow Läs merlink_arrow
 

 
 

MELISSA HORN - på höstturné

Melissa Horn är aktuell med nya albumet "Säg ingenting till mig"

Melissa Horn startar sin första egna konsertturné på ett utsålt Göta Lejon i Stockholm. Det görs under turnén 18 konserter varav flertalet redan är utsålda.

Boka härlink_arrow Läs merlink_arrow

Kommentarer
Postat av: Malin - RocknRoll

åååh man får nog ta sig en tur å kika på thåström!

2009-11-17 @ 09:08:25
URL: http://bestofberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0