Luftslottet som sprängdes!

Vi träffades på Mississippi Inn, jag åt nedan Moules frites, de var udnerbara, perfekta, mycket kött, stark aioli, gott vin till det. Ja underbart! Sen blev det äntligen dags för Luftslottet som sprängdes. Och den var bra. Jag tycker Män som hatar kvinnor var bäst, sen Luftslottet som sprängdes och sen Flickan som lekte med elden. Det är ofta som mellanfilmen hamner i kläm (undantaget T2). Med böckerna var det dock skillnad där tycker jag rankningen är 2,1, 3. De hade inte utelämnat så mycket från boken den här gången kändes det som, rättegångsscenerna var spännande och Lisbet ägde. Jag är verkligen nöjd med hela trilogin!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Och jag känner också att de gav en tillräckligt för att inte hungra efter mer. Som att det blev nog nu! :)

2009-11-30 @ 16:36:19
URL: http://mysanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0