Rockband Beatles

Efter att ha sålt filmer på Blocket köpte vi detta roliga spel. Fast till PS3 inte till Xbox som på bilden. Och vad kul det var! Gitarren var man tvungen att vänja sig vid, den känns inte lika bra som till Guitar hero men trummorna känns bättre och spelets upplägg är underbart!
Vi spelade "The story" då börjar det med de flesta simpla hitsen på en liten undergroundklubb i Liverppol 1963. Sen fortsätter men framåt i tiden och karriären, nya scener, utseenden och låtar. Grafiken är grymt rolig och du kan "tjäna" foton med massa historier till. Jag och K spelade igenom storyn och jag sjöng mig hes till massa klassiker och en del nya upptäckter för mig. Superkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0