Håkan Hellström live!


För andra gången bara denna sommar såg vi Håkan live. Det var i fredags på Grönan, vi satt på Kaskads uteservering hela kvällen, vi käkade där och satt kvar med vin och öl och lyssnade på Håkan. Vi dansade på bord och stolar och stämningen var så klart på glädjetopp!

Kön innan konserten gick runt hela Gröna Lund och ut förbi Cirkus. Vi hittade en alternativ ingång som jag inte delar med mig av här ;) 

Efter konserten åkte jag och 1200 fjortisar på en buss till Karlaplan och tog tunnelbanan till Centralen, inget annat var möjligt i folkkaoset. Folk var fulla, glada och tyvärr var många barfota, det var studentspexare ( världens töntigaste människor) och fjortisar som tror att man kan stå på konsert i höga klackar.

Väl hemma vid station kom en buss och jag kom hem snabbt och fick värma upp min frusna kropp och sova.







Efteråt såg det ut som det gör efter festival. Hur kan det hända på två timmar? A ja härligt var det i a f!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0