Mina bästa Metallica

Genuin hårdrock som går hem i alla hem, alla åldrar. De har blivit gnälliga amerikanska divor men musik kan de fortfarande göra! På en Metallicakonsert är det 5åringar som kan lika många texter som sina pappor och Metallica är aldrig fel, förfest, fest, efterfest, bakis, i bilen, i lurarna på promenad, alltid rätt!
The black album var min första cd-skiva som pappa gav mig efter att jag sett Metallica på Bullen. Bullen lixom. Retro.


Mjukheten vs hårdheten.

Genomslgslåten, när de fattade att det gick att vara rågrymma och sakta ner lite.

Allas favvo

"Take a look at the sky just before you die, it's the last time you will"

Den första Metallicalåt jag hörde. Lika bra idag som då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0