Mina bästa otippade

Bland rocken och visorna kommer en del annat oxå, vissa låtar bara gillar man!


En av de mest moderna videorna jag vet men den fick man inte bädda in här...

Bra låt tycker jag! Det finns väl en anledning till Justin är en av världens största manliga artister just nu.

Videon är så cool! Så fin med de nakna kjolarna och hennes underbar klänning och sen en underbar färgexplosion!

En undanskymd härlighet, både låten och gatan...

Så vacker text, "hur ska jag kunna leva utan luft, hur ska jag kunna leva utan dig, jag vill stjäla ditt hjärta, jag vill döda denna sång"

Videon är så sorglig på något sätt. Låten är cool, annorlunda, speciellt för mig, vad kategoriserar man det som?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0