Söndagshäng med Sorre och Alle

Jag mötte upp Alicia i Stinsen igår, hon kollade på nya höstbyxor och en liten skogst-shirt blev det oxå. Sen handlade jag och Sofie världens godaste och dyraste lunch på Vinn. Men det var det värt med alla goda smaker.
Efter det tog vi en promenix när lillfia skulle sova i vagnen, vi gick vid vattnet och tog en sittpaus vid slottet, då kom Jenka förbi. Sen kollade vi på passande hus till lilla familjen och de köpte en 200 kvadrats villa i Edsviken.

Eller inte.


Laxgryta är gott

Det är tur att jag har min skyddsdräkt.

Rökta räkor, inlagda oliver, champinjoner och kronärtskockor, avocado och tomat, blandade bön- quinoa. och pastasallad, grillade sparrisar, stinkande supergod ost, grekiskt mörkt lantbröd.

Jag blev inte så avis på laxgrytan men Flisan var nöjd med den och lite sparris och bröd.

Världens bästa unge!

Kommentarer
Postat av: sofie

jättemysig dag, ja fick ny energi! puss

2009-09-08 @ 08:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0