Varför sover jag inte

Kan man undra. Jag med. E så tomt här, känner mig inte det minsta trött, längtar efter Ks sällskap. Men får lägga mig med ljudboken snart. Maru Jungstedts "Den dubbla tystnaden" den sortens böcker är ju inget omvälvande men det är småspännande tidsfördriv.
Jungstedt är miljoner gånger bättre än t e x Läckberg som jag tycker känns som en vit tunika och ett armband från Snö och ett shabby chict skrivbord dit hon bjuder journalister på hemreportage. Ja just det, ibland skriver hon böcker om en tjej som ser ut, har på sig, och inreder precis som Camilla drömmer om.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Sov nu dåå? :) ;)

2009-09-07 @ 01:59:20
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0