Vacuumpåsar

Måste slå ett slag för denna underbart praktiska uppfinninf. Vacuumpåsen, jag har köpt mina på www.smartasaker.se 150kr/2 små eller 100 kr /1 stor. Jag har både och. Under sängen har jag jackor, kläder, dukar och gardiner i dem. Bilderna nedan är en stor påse med två täcken och tre kuddar och det finns plats för mer i den.

FÖRE

EFTER


Det är ziplås på dem och sen suger man ut luften med dammsugaren. Riktigt smart.
På den där galna hemsidan kan man hitta massa saker som man tror man behöver, tur att det finns smartingar som hittar på allt sånt till oss.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Det är ju helt fantastiskt.

2009-04-14 @ 13:25:56
Postat av: Helen

Finns även att köpa på ica maxi :)

2009-04-14 @ 15:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0