Sweet sunday

Sitter och äter frukost, supergott danskt rågbröd från Ica Maxi och rökt bondskinka på det. Lyssnar på den omtalade "Hypnotisören" och den är spännande men den är inte superbra. De skriver en rätt ordentligt på näsan och och är väldigt torr och informativ så och då. Men historian är spännande och svår att släppa. Lång är den. 17 timmar, de andra jag lyssnat på är 10-12 timmar. Och jag har kommit unfgefär 10 timmar.




Jag köpte Verum hälsofil i smaken jordgubb, smultron och rabarber. Lät så fräscht och somrigt men den smakade mest som jordgubbsfil med socker. Verkligen inget för mig.

Senare idag ska vi tjejer hem till Carolina på klädbytardag. Jag har varit i Shurgardförrådet och hämtat två tröjor och lite gardiner och dukar. Har packat en hög här hemma med tröjor, ett par skor, två bikinis, en är helt oanvänd liksom. En hög med böcker. Leggings och ett par oanvända strumpbyxor. Blir spännande att se vad man kommer hem med sen!

Har oxå fått avi från både Ellos och Nelly så jag ska hämta det oxå idag! Blir nog en garderobsstädning sen, alltid kul när man har nya kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0