Några dagars ledighet

Då hade man två välförtjänta semesterdagar där iten mycket hände, precis som det ska vara. I torsdags hade vi grilloch badfest i NIbble med tjejerna, det var gott, det var mysigt, det var vin, det var mättnad. Sen fick jag sovsällskap vilket var tur det för då blev fredagen extra härlig! Vi vaknade tidigt av en pigg liten Alicia, solen stekte och vi plockade undan efter gårdagen innan vi åt frukost och klagade över värmen, sedan softade jag och Alicia i hängmattan där luften svalkade lite.


Två kompisar

Rocker har förstått att det ramlar ner mat när Alicia äter...

Lollo myser med Rocker

Hur hungriga blir ni inte? Det är tydligt att vi gillar Halloumi va....

Grillmästare


Fredagkvällen blev lugn hemma med goda rester och lördagen blev sol och bad i Rosers med trevligt sälle. På kvällen var det dags för fest och jag kände mig din. Maten var supergod och festen lång. Söndagen hade således inte så många nivåer, döende var en av dem. Mamma och pappa var nys shemkomna från Kroatien och bruna som peppisar, de hade haft Rocker hos sig men jag hämtade hem honom till ett slapparhem och han var nöjd med att ha fått både och. Vi kollade lite film och plockade förstrött i hemmet utan resultat.



Igår hade jag tänkt hitta på något på min lediga dag men Ikea kom med leverans av nya köksluckorna! Oj oj oj va bra det kommer bli. När det händer. Leveransen var som ett skämt i sig men nu är grejerna iaf hos oss. Ska köpa handtag idag.
APPLÅD DörrLucka
GRIP HandtagHandtag

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack för grillkvällen. Det var riktigt trevligt & mysigt att bara hänga med alla tjejer:) Kram!

2009-07-22 @ 01:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0