Två saker....

1. Vad hände med vädret??!! Spått 6 grader på torsdag = h¨lla sig under täcket hela dagen. Depressing depressing.

2. Fick spikmattan igår. Är frälst. Fast det var jag ju typ innan jag fick den så jag är ju lite larvig. När man först känner på "taggarna" känns de väldigt vassa, jag prövade att ligga med t-shirt på och en handduk mellan men då kändes det ingenting alls. Sen låg jag med bara t-shirt och det var perfekt, jag låg först på ryggen, vände sedan till mage, sedan satt jag på den på en stol, det är bra för sätersmusklerna och nedre delen av ryggen, det är typ där jag har ont. Sedan rullade jag den till en cylinder ocha hade mot axlarna när jag satt i soffan, sedan la jag kinden/käken/halsen mot.

Att ligga på mage på den kan vara bra för matsmältningen och avslappning i diafragman, mot käken är bra för spänningar i just käke och ner mot axeln.

I love it!



den e fin på baksidan oxå....

Kommentarer
Postat av: Helle

Jag vill också!

2009-06-02 @ 10:15:26
Postat av: jojo

ja den är säkert jättebra för dig som har lite krämpor.

2009-06-02 @ 11:02:41
Postat av: Helle

haha låter som jag e gammal ;)

2009-06-02 @ 13:09:34
Postat av: Helle

fast helt seriöst så hände nåt med kroppen vid 25, eller hur!? knak och brak lite här och där typ...

2009-06-02 @ 13:13:49
Postat av: jojo

ja vet, ja gick upp tidigt i helgen

2009-06-02 @ 13:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0