Peace and love 2009

De här är artisterna som är bokade än så länge.

Abalone Dots
Anna Ternheim mysigt på en filt i gräset
Atmosphere [US]
August Burns Red [US]
Backyard Babies alltid röj!
Blindside
Bongo Brains feat Stefan Sundström roligt på en eftermiddag i gräset
Bullet
Caj Karlsson
Chris Cornell [US]
Cult of Luna
Dengue Fever [US]
Deportees
Dia Psalma spännande! första gången jag ser dem.
Division Of Laura Lee
Erik Hassle
Evergrey
Fatboy
Frida Hyvönen
Gentleman & the Far East Band [DE]
Gogol Bordello [US] kan bli underhållande, första gången jag ser dem
Goodlooking Trash
Governor Andy/Inna Style Band
Graveyard har lyssnat in mig lite, låter riktigt nice, första gången jag ser dem
Hanna Berglund
Hello Saferide
Henry Rollins [US] en legend, blir coolt, första gången jag ser honom
Håkan Hellström underbara underbara! såg honom första gången förra året på P&L
Immortal Technique [US]
Jahcoustix [DE]
Jenny Wilson
Jerry Williams
Johan Johansson har snackats om honom, något att kolla in, första gången jag ser honom 
Jonathan Johansson
Jonna Lee
Kalle Baah ska bli jättekul, första gången jag ser dem
Kleerup
Kung Henry
Laakso
Laleh
Lars Winnerbäck alltid mysigt, kungen av känsla
Lykke Li
M83 [FR]
Maria Mena [NO] en riktig surprise, världens skönaste röst, längar verkligen, första gången jag ser henne
Miss Li varenda låt är superbra
Moneybrother
Monster Magnet [US] röja längst fram! första gången jag ser dem
Mötley Crüe [US] röja ännu längre fram!
Opeth
Pain
Parken
Perssons Pack
Peter Doherty [UK]
Promoe
Prop Dylan and The Reptilebrains ? ska de covra Dylan ska jag se dem
Raised Fist
Razorlight [UK]
Robert Belfour [US]
Sanna Carlstedt
Satyricon [NO]
Slagsmålsklubben
Sonic Syndicate
Sophie Zelmani alltid myspys, håller alltid stilen
Strindbergs
Sugarplum Fairy
Sven Zetterberg Blues Band
The Coffinshakers blir riktigt grymt! första gången jag ser dem
The Kooks [UK]
The Living End [AUS]
The Sounds
The Soundtrack Of Our Lives yes! så jäkla bra. första gången jag ser dem
The Stranglers [UK]
The Temper Trap [AUS]
The Wildhearts [UK]
Thåström no comments, kungen.
Tiamat
Timbuktu röjer bra
Titiyo
Turbonegro [NO] det här blir röjigast av allt!
Tysta Mari
Volbeat [DK]
Witchcraft




Kommentarer
Postat av: sofie

Maria Mena är ju svinbra!!!

ha du lyssnat nåt på henne? I love

2009-03-19 @ 16:22:32
Postat av: jojo

ja vet i love, fick ena skivan i julklapp för ett år sen. hon är stor i norge, hon är hur skön som helst, har sett en dokumentär o flera intervjuer.

2009-03-20 @ 08:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0