Utmaning 2

8 favoritprogram på TV:
1) Roomservice
2) Simon and ThomasDesign.
3) Nytt läge
4) Äntligen hemma
5) Arga snickaren
6) Desperate Housewives
7) Sex and the city
8) Simpsons

8 saker jag gjorde igår:
1) Åt gröt
2) Hämtade ut paket
3) Handlade på Hemköp
4) Rev morötter
5) Läste ut en bok
6) Svor över vädret
7) Åt middag med min karl
8) Jobbade

8 saker jag ser fram emot:
1) VÅR!
2) VÄRME!
3) Resten av Millenniumfilmerna
4) Peace and lovefestivalen
5) Påskledighet
6) Ballerinaskor
7) Festen på lördag
8) Påskägg

8 favoritrestauranger:
1) Hermans, vegetarisk bufférestaurang på Söder, Stockholm
2) Grill Ruby, komponera din middag med det grillade du vill och tillbehören därtill, Gamla stan, Stockholm
3) Barcelona, tapasbar i Kulturhuset, Stockholm
4) Minerva, gammal mysig kvarterskrog i Vasastan, Stockholm.
5) Gyldene Freden, anno 1700-talet, riktigt lycigt och gott, Gamla stan, Stockholm
6) La sombrita, genuint spansk tapasrestaurang med låga priser, Linnégatan, Göteborg
7) Kaffi Dus, enorma sallader, Keflavik, Island
8) Sams bar, ett andra hem, SPaghetti bolognese, miss u, Torremolinos, Spanien

8 saker på min önskelista:
1) Fred på jorden så klart!
2) Att alla i min närhet har hälsan och lycka
3) VÅR!
4) Att favvokonserterna på Peace and love inte krockar med varandra
5) Ett superpartaj på lördag
6) Att jag hittar bra tyll på tygaffären idag
7) VÄRME!
8) Blommig väska från Oilily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0