30årsfest!

Vi var på en rikgti kul fest i torsdags, Alex fyllde 30 år och de hade hyrt lokal och bjöd på god middag, tårta, hög musik, rökmaskin, ljussättning och goda alkohol! Fulla var vi allihopa förutom K som skulle upp tidigt och flyga dagen efter.
De bilder jag sett hittills av mig själv är katastrof på fyllan, hoppas det kommer några bra sen för jag hade en så fin outfit. Här är hemma när jag påbörjat min festsminkning.


Jag plockade olika grenar ute och sprejade en tjockare pinne med guld, det blev en fin bukett, han fick även olika likörer av oss, man som han är hade han önskat sig bl a Peach tree ??!!
Massa andra bra presenter fick han oxå. Det var en lyckad kväll på alla sätt!

Kommentarer
Postat av: sofie

du är så duktig. fin sminkning å värsta trädet!

2009-05-04 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0