Inte en sån dag

Idag är det regningt, jag är trött, blev sent igår med sällskap och sedan kom jag aldirg i säng, gick långt varv med grodjagande hunden som inte ville rastas utan bara jaga. Det är lite triste när K är borta och han har varit hos vår gosiga gudson, då blir man rätt avis.
Men imorrn då ska jag träffa min gosigaste guddotra! Jag kanske tar en tugga av henne till lunch. Härliga bilder kommer efter daten.
På jobbet är alla i nån nere sinnesmood, men det går ju över. Jag ska ta ut mitt humör på en superrensning i syrrans hus som ska rensas ut på vinterkläder och prylar och gammalt polskt smink.
Middag hos mamma o pappa o så Rockergos, det gör gråa dagar till bra dagar.
Rocker solar på balkongen (shit vad det ser ut runt omkring)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0