Vaccin, mat och shopping

I torsdags tog jag ändå svinvaccinet, det var ju tur för nu finns det typ inget kvar. Det fanns det knappt då heller. Vi väntade flera timmar. Men men. Hoppas jag inte blir sjuk iaf. Eller får biverkningar. Fett ont i armen iaf. Igår lbev det tidig hemgång från jobbet för att knoppa lite efter illamående attackerna som kom över en hela tiden. (Pga vaccin inte barn) sen lagade jag mat, kollade på världens bästa Idolavsnitt ever. Idag har jag och mamma och deras granne varit på Thuns, lite roligt ställe som ligger långt borta i inget. Ja, jag shoppade. Kakformar, bakplåtspapper, disktrasor, svampar, tre nagellack, tvål, tandborstar, lypsyl. Och dessa nedan



Underbar klänning för alla stundande julfester, som ett långt linne inuti och svart spets utanpå, man kan knäppa bort linnet/underklänningen om man vill ha ngt annat under, eller inget alls. Skoja.

Lilla lyktan längst ner till vänster


Den lilla kroken som grytlapparna hänger på

Kommentarer
Postat av: Lollo

Gud vilken snygg klänning!! De andra grejjorna oxå. Jag vill oxå ha:)

2009-11-08 @ 12:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0