Vad har jag hållt på med?

Jag har ju hört det tusen gånger från massa personer (även folk som inte har ngn anknytning till My) men inte förrän nu har jag verkligen upptäckt Melissa Horn!
Hjärtat bara skälver, man orkar knappt mer. Det är te, höst och Melissa. Det finns hopp för hösten.

Har ni bokat biljetter än till Göta Lejon? Annars vill jag följa med!



Han är ryslig den där Lars, han får en nästan att vilja göra slut så man kan brölböla till dessa. Han får med de bästa brudarna och gör dem storstora. I love.



Kommentarer
Postat av: Mysan

Kuriosa: I Melissas fall var det hon som fick med Larsa i sin låt (och alltså inte tvärtom)! Det var supercoolt, tyckte hon själv, eftersom han har varit lite utav en idol för henne. :)

2009-10-09 @ 09:27:00
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: jojo

å va coolt! rolig info!

2009-10-09 @ 10:07:49
URL: http://turbojojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0