Coola tyger

Tänkte om jag skulle sätta tyg på väggen mot sovrummet i lilla rummet, det ger lite ljuddämp plus att den väggen e så trist och det är jobbig betongvägg.
Nedan är alla ascoola, dessa tror jag K skulle gilla oxå. Jag hittade en miljard som jag skulle gilla men dessa skulle nog han oxå tycka om, det är ändå "hans" rum, det är han som sitter där och jobbar och han surfar mest hemma oxå o spelar på datorn. De tre första passar ju bra ihop men det fjärde skiljer sig mkt, dock tror jag verkligen han skulle gilla det. Det var oxå lugnt och skönt.


Comix - Användningsexempel

Times - Användningsexempel


från www.tyg.se

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag tycker att det första tyget var coolast!



Tack för tipsen. Helt perfekt när jag vaknade klockan fyra inatt av värk överallt och med oförmågan att somna om. Då var det bara att börja plöja igenom alla nya bloggar jag fått nyss om tack vare alla kommentarer!

2009-09-13 @ 05:48:00
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0