Godmorgon Goddag

Fredag, löning, ja ni vet vad det innebär.. Underbar dag! Vädret ser ut att bli ok och ikväll ska jag förhoppningvis träffa min andra hälft Lojsan. Imorgon blir det skogspromenad om än kort, typ till parkeringen, sen Skopanshopping för lite pärlor och sen kanske Stinsen för lite mer smyckespysselshopping. Imorgonkväll blir det god mat och gott vin, det är ju trots allt lördag! Kan vi hoppas på bra väder oxå? Något som är så skönt är att sitta på balkongen med filt och tofflor och solen i ansiktet, och en ljudbok på det. Eller ännu bättre, som i söndags, sitta i linne och verkligen blir varm av solen. Men det var nog sista gången för i år. För nu är det höst....

Hur som helst så överskuggas allt jag kommer göra i helgen av att K är i Londontatueringsmässa och shopping och party och god mat. Och jag blir avis! Men men, det var en "guttetur" och trots att de hade fått en biljett över var det uteslutet att t ex jag skulle få följa med haha. Jag har faktiskt aldrig vart i London, snudd på katastrofalt när det bara ligger ett par timmar bort.

Det är så mysigt när Rocker är med på jobbet, han ligger och sover vid mina fötter, eller rullar runt på mattan här utanför, inte sällan ackompanjerad av någon av mina chaufförer som ligger ner på Rockers nivå och klappar honom. Han är i alla fall mycket frisk nu och snudd på återställd.

Idol ikväll. När börjar körlsaget? Jag såg reklam och då var Roger Pontare och Caroline af Ugglas med, dem gillar jag ju! Vilka blir det mer? Allt hänger ju på det.


Trevlig höstig helg alla kära!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0