Ikväll smäller det!

Vi börjar med tapas och vin på Oxid, sedan kommer det vi alla har väntat på... premiären av Flickan som lekte med elden!

Kritiken har varit ljummen mot filmen men jag kommer inte bli besviken trots mina höga förväntingar. Ska bli kul att se karaktärerna gestaltas och Noomi Rapace gör ju filmen sevärd bara hon. Vi blir ett gäng på 12 pers och jag räknar ned tills man kan lämna jobbet och bara ha en härlig fredagkväll! Fredag igen, jag hänger inte med. Veckorna går så fort, jag hänger inte alls med, för ett par veckor sen var jag nånstans i maj mentalt, sen kändes det hela tiden som att jag nyligen hade semester men nu är det en månad sen och hösten är på fullt intågande.


Kommentarer
Postat av: veira

See u! KRAM :)

2009-09-18 @ 14:22:11
URL: http://veira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0