Liten stuga....

Detta hus kan någon köpa till mig. Det ligger i Väsby vid stationen, känns som ett lagom första hus.

Huvudfasad
* Vardagsrum med öppen spis
Läsa bok framför brasan, slamma teglet vitt, ställa in våra mysmöbler.
Kök
Behålla luckor och virrvarrskivor, sätter retrokakel, köpa diskmaskin och kyl från Smeg i typ orange.
Badrum
Hemskt.
Sovrum 1
Bekväm säng, antagligen inte från Hästen. En touch av instituition men med ett snyggt tyg.

En liten renoveringspärla. På nedervåningen finns lokaler för eget företag. Ge mig en handyman på köpet och jag kastar in retrodetaljerna!

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/503266


Kommentarer
Postat av: mamsen

Ser jättemysigt ut! Häftigt kök faktiskt.

kram m

2009-09-08 @ 10:24:36
Postat av: Mysan

Och jag har gått och förälskat mig i huset på Luravägen. Bara 3,6 millar. GE MIG OCH JAG BLIR LYCKLIG!

2009-09-08 @ 12:29:39
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: jojo

du kanske kan pruta för det är tredje gången det ligger ute, säg att du känner kungarna i Nibble. Det bör en hemsk mördarshunf i Lura så om du inte får huset behöver du inte sörja.

2009-09-08 @ 16:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0