Min man

Jag beskrev just nedan hur mkt jag saknar min karl när han är bortrest. Som tur är har jag en ständig stand in.

Jag har lyssnat på Zeppelin hela kvällen och letat efter en bild till min Robert Planttatuering. Jag har tänkt att det ska vara lite i profil och med microfon, äkta Plantstyle. Här är några exempel.






Sen vill jag bara förklara att alla hade en kris på 80-talet förutom sleazarna... det är inte så här jag vill tänka mig Plant och Page



Men vi rättar till allt med denna bild...


Och att åldras (61 bast) med sån värdighet utan att bli tragisk eller sönderknarkad.


Här med Alison Krauss som han gjort ett otippat men underbart samarbete med. I och med det fick jag även chansen att se legenden live!










Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Helt sjukt att han är över 60 och fortfarande het! Han gör sig nog grym på en tatuering skulle jag tro :)

2009-09-13 @ 05:49:04
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken bild du än väljer till din tattoo måste du ta en där han har kameltå!

2009-09-13 @ 16:07:40
Postat av: Malin

What's upp med ballen på tajta-jeanskorten alltså, ser inte direkt bekvämt ut...



Däremot är Plant-Krauss-skivan en av de bättre på senare tid, love it!!!

2009-09-13 @ 18:42:59
URL: http://malonkan.blogg.se/
Postat av: piffen

den 6e uppifrån e grym, ska va med färgerna som e där blir typ lite popart/andy w feeling :)

2009-09-14 @ 01:23:41
URL: http://afastnej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0