Mina bästa Håkan Hellström

Det är spärrat att lägga in klippen direkt här. Håkan gör en alltid på bra humör, det är nog svårt att hitta en mer jordnära artist än honom, han verkar så genuint glad över sina fans och bara det faktum att en av hans bästa låtar, Hurricane, handlar om hans bästa vän och han står bredvid honom på scenen. Ja man undra, är det Håkan, Gilbert Hurricane eller jag som blir mest rörd?




Om du vill ha mig nu kan du få mig så lätt

Man gråter varje gång man hör den live, videon är underbar!


Dom kommer kliva på dig igen

Fin fin fin!



Min avsoluta favvo!

Jag är 16 år på resa i GBG när jag hör den här, dricker vin i en park med mina kompisar och bara älsar livet!

Min och Pernillas jakttrofé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0